Tatli2 Yine 38 39 u beklediniz mi acaba. Yani ben 30um ama 36 gibiyim hem idrara sıkışma hem agırlık hem de agrılarım açısından. Doktor Bi de hergün 2 bardak süt içeceksin dedi agrılarım için.