Elenor teşekkür ederim 😊 evet dediğiniz gibi tahlil istemedi ilk aylarda bir de son aylarda bir kere yaptırdım tahlilleri kilo takibi de yapmadı sağlıklı bir gebelikse herkese aynı prosedür sanırım onun doğuma girmesi nasip olmadı Münevver hanım yaptırdı doğumumu güzel ilgilendi doğum sonrası da sık sık kontrole geldi hem doktor hem hemşireler 9 bin ödedik biz