Kevserm odada isterse 10 insan olsun, sırtımı kapıya dönüp yatamıyorum :D o yüzden 8.5 aydır asla soluma yatmamışımdır, yattığımda kapı arkamda kalıyor çünkü mazallah öcü falan girer diye heralde akjfkaga. Hiçbir sorun da yaşamadım sağa yattığım için ya da sırt üstü yattığım için. Sadece gün içinde istirahat ederken sola yatıyorum, dinlenirken tv izlerken falan. Zaten artık 30 haftadan sonra yatakta dönmek bir dert, yatmak bir dert kalkmak bir dert :D