Merhaba kızlar ben 6 ay önce sezeryanla doğum yaptım hep çok düzensiz adet oldum en son da eşimle beraber olduktan sonra birşeyler olmuştur diye düşünüp tedbir amaçlı ella hap aldım ve 15 gün geçti adet olamıyorum bebeğim sadece emiyor emmeyle ilgisi olabilir mi adet düzensizliği hap mı yaptı acaba ne yapsam hızlandırırım rahatsız hissediyorum