Mervem- Bahartryk ben muayene için oraya gidiyorum ama daha doğum ücretini sormadım en son bi arkadaşımız 10 bine doğum yaptı orda
Aybarsmom_ Bahartryk 3 ay önce falan sordum sezeryan ve normal olarak 8000-9000 fiyatını verdiler. Bende Nahit beye gidiyorum 315 kontrol ücreti
MMad Mervem- merhaba ben de nahit beye gidiyorum da detaylı ultrason için direkt sekreterini mi arayıp ramdevu almıştınız yoksa nırmal muaene alıp mı gittiniz bir de detaylı ultrason kaç tlydi acaba bilgi verebilirseniz çok sevinirim 🙏🏼☺️
Cananaslan_ Bahartryk Nahit ata 315 TL bende ona gidiyorum haftaya doğum için gün alicam sezeryan 11000
Bahartryk Mervem- 31 oldum bugün haftaya randevu alicam ilk kez gdicem bu hastaneye Belgin kocakmi varmış bide nahit ata varmış kararsızım Hangisine gtsem dye
Hasret99 Birde bişey sorucam yardımcı olursanız sevinirim detaylı tarama için randevu alıcam 2 hafta sonra 3D resim veriyor mu detaylıda Nahit bey çok merak ediyorum