Gulcan67
Merhaba arkadaslar 30+2 gunluk hamileyim bir avmnin halı reyonunda calisiyorum ve uyuz hastaligina yakalandim gecmiyor bir turlu doktorun verdigi kremde iae yaramadi kasintidan ağlıyorum her gece ne yapabilirim gecmesi icin lutfen yardimci olurmusunuz