naneliseker_ Kızlar 3 gün sonra kan verdim… 19 mayıs 60 22 mayıs yani bugün 275 iyi mi sizce artış? Sağlıklı mı? Çok yeni veya küçük sanırım. Teşekkürler.🕊❤️
Puhu_ishak naneliseker_ 2 günde bir en az %60 artış beklenir, değer gayet güzel sağlıkla gelsin minik 1500 lerde vajinal 3000 lerde karından bebeği görebilirsiniz 🥰
whitechocalete Puhu_ishak 4+4 günlük gebeyim beta 3000 ve üzeri bugün randevum var karından keseyi görebilir miyim acaba ☺️
Selinakbas naneliseker_ naneliseker_ Kuzum baya iyi artmış bundan sonraki kan testin daha bı yüksek gelir❤️
naneliseker_ Selinakbas inşallah kuzum, daha kan vermeyeceğim 10,60,275 ilerledi. Çarşamba veya perşembe doktora gideceğim kese için. Umarım görünür tam 5 olacak.