Seclyvs
Kızlar 22 +2 günlük hamileyim sarı akıntım vardı birkaç haftadır doktorum testler istedi ayaklarım davul gibi oldu inmiyor ve CRP 17,9 çıktı antibiyotik başladı çok korkuyorum geçen sene 16 haftalıkken bebeğimi ani su gelmesinden dolayı kaybettim böyle enfeksiyonum yüksekti tekrar yaşamaktan korkuyorum sizinle yüksek olup atlatan oldu mu acaba ?