Minnakbebisimm Arkadaşlar ben gece boyunca kustum, içtiğim suyu bile çıkarıyorum aynı zamanda ishalim acile gittim hiçbirşey vermedi hamileyim diye. Siz yaşadınız mı serum falan takılıyor mu bilen var mı hiç iyi değilim. Hayatımda böyle bişey yaşamadım.
1kucukbaby Minnakbebisimm kaybettiğiniz sıvı için serum isteyin (vitamin takviyeli) ben öyle yaptırmıştım ertesi gün ayağa kalkmıştım tuvalette yaşıyordum nerdeyse güç kuvvet gidince rengim de atınca hastaneye gittik serum verdiler
Durubebegim Minnakbebisimm geçmiş olsun ben hamile değilim geçen gün aniden bende öyle oldum ambulansla hastanelik oldum bir sürü serum ilaç verdiler keşke sizede bi müdahale yapılsaydı yoğurt yiyin ayran ve kefir için
znkara Minnakbebisimm 4 buçuk yaşında oğlumda var şuan bu durum yakın zamanda banada geçecek sanırım 😔
Orucu12 Minnakbebisimm sıvı kaybı halsizlikte yapar serum takması gerekiyor normalde vucudunuz sıvısız kalmasın diye hamilelikte uygulanan ilaçlarda mevcut
babymomy_ Bende böyleydim 1 gün sürdü benimki. Haşlanmış patates yedim muz yedim su içmeye çalıştım bir gün sonra geçti
Eska60 Şuan bende öyleyim sabahtan beri su içsem çıkarıyorum hastaneye gittim sadece serum verdiler salgın var denildi ama eve gelince yine çıkardım. 33 haftalık hamileyim bebeğim aç kaldığı için çok üzülüyorum birşey olucak diye
Minnakbebisimm Ya bana da serum verdiler ama iki gündür halsizlik üzerimden gitmiyor akşama kadar yatıyorum hep siz de böyle oldunuz mu ne zaman enerjiniz yerine geldi
Ruhsuz Orucu12 malesef ben de öyleyim 26 haftalık hamilelikte asiri kusma mide bulantısı ve ishal var mahvaoldum 2 gündür acile gittim bir sıkıntı yok dediler bil bol su iç dedi mide bulantısı ilacı verdi suyu içer içmez kendimi lavoba da buluyorum nasıl geçer bilemiyorum 😔😔
binnur64 Minnakbebisimm acile gidince serum takmışlardı bana bide kadın doğum doktoru muayene etti o da ilaç vermişti
Helint Bende geçirdim bu salgından :( 34 haftalıkdım ozaman şimdi 36🧿 serum alıyordum yine kusuyordum. Nane limon içtim , haşlanmış tuzlu patates yedim böyle toparladım birde doktor suyu pipetle soğuk iç içini kaynatmasın dedi