adn111 AdaKaranfili bende 39 haftaligim dediklerin var ekstra bide makat ağrım var oturamıyorum yürüyemiyorum
Nihlal AdaKaranfili 37den beri aynı şekilde ağrılarım var 39+2yim hala doğmadı🥲 ilk doğumunuzsa biraz sürebilirmiş sıklığını ve şiddetini takip edin yinede artar ve sıklaşırsa doğumdur sağlıklı sıhhatli kucağınıza alırsınız inşallah 🌸
Yineanneoluyorum AdaKaranfili 37+2 bugün bende de var belim ağrıyor bebek sürekli hareket halinde kasılıyor sürekli baskı yapıyor aşağıya dur bakalım bu gece nasıl geçecek
AdaKaranfili Nihlal hayır ikinci doğumum. İlkinde süni sancı almışdım. Kendi sancim beklemeden.bilmiyorim kendi sancim nasil olur. Bu dediklərim ara ara oluyordum gecen haftalarda.ama doğuma dair tık yok.skuat yürüyus falan fayda etmiyor
Nihlal AdaKaranfili benimde ilk sancı nasıl oluyor bir fikrim yok doktorlar düzenli gelecek diyor şiddeti artıyor diyor bekliyoruz bizde bakalım inşallah en kısa zamanda doğar minikler
AdaKaranfili Nihlal inşallah ya gelsin artık. Evde küçük çocuk birakip gelmek ayrı bir koyuyor. Ağlayarak geldim. Kuzum da arkamdan çok ağladı. Annem yanında içim rahat. Ama ben nasil dayanirim doğum yaparsam.ayrı kalicam yavrumdan bir kaç gun
Nihlal AdaKaranfili haklısın valla bende devlet takipliyim bazen diyorum özele gidiyim alıyım episuralle suni sancı 1 saate doğurıyım geliyim spn haftalar çok çok zormuş senin birde bir çocuğun daha var Allah yardımcın olsun 🥲
AdaKaranfili adn111 hayır ameliyattan doktor onu bekliyorum.bakicak gəlincə. Eğer olmazsa eve donucem. Açılma varsa süni falan alırım.ama hic umudum yok. İlk çocuğum da süni almışdım.
adn111 AdaKaranfili belki senin sancin gelmiyor olabilir canım herkesin vücudu farklı ama her doğum bile farklı ilk çocukta sancısı gelmeyip ikinci çocukta sancısı gelenlerde cok
AdaKaranfili adn111 canim doktor eve yolladı bakmadi bile. Sancin yoksa ağrın yoksa vaktinde varsa sana balam dedi. Açılmaya bile.bakmadi.