Madamerose Ben süt içemiyorum ama sütü nesquik ya da böyle sütle karıştırıp yiyebileceğim k fleks tarzı şeyler tüketsem bir sey olur mu
ilgihazaal Madamerose nesquikli sut cocuga da kilo aldiriyor diye bliyorum ama dr a danisin tabiiki :)
_brcu88_ Madamerose valla bende çok süt sevmiyorum icesim de gelmiyor canım ama onun yerine ayran yoğurt tarzına yoğunlaşmaya çalışıyorum bide çok aşırı dikkat eden biri değilimdir 😊 herşeyden yerim azda olsa
Tugraseda Madamerose illa süt içmenize gerek yokki yoğurt yiyin ayran için peynir kaşar falan. Bunlarda süt ürünü sonuçta
Madamerose _brcu88_ ben de öyleyim canım ama oldum olası ne süt sevdim ne de türevlerini ama küçükken annemin verdiği sütleri peynirleri kardeşime yedire yedire kızı 1.82 yaptım ben yiyemedim ama siz yiyin kısaca 😂😂
Madamerose Tugraseda çok sevmedigimden yiyemiyorum o yüzden alternatif yollar ariyorum belki bir şeyle yeme içmeyi seversem ordan devam ederim diye