Zekiye45- Selam güzel annişler ben şuanda 7+1 haftalıkım ve yarın doktora gitmek istiyorum sabahtan randevu boşluğu yok çünkü doktorumun bebeğimin kalbi dinlenilcek sizce duyulur mu🥹 sizde kaç haftalık duydunuz kalbini
_brcu88_ Zekiye45- cannim ben ilk gittiğim de 6+5 günlüktü🌹kalp atışını dinlemiştik sizde duyarsınız bence gidin bı❣️🌹🌸
Zekiye45- ilgihazaal uygulamaya göre şuanda 8buçuk haftalıkım ama döllenmem bir hafta sürmüş yani ilk gittiğimde 5buçuk haftalıktım uygulan 6buçuk gösteriyordu döllenmeye göre yarın tam olarak 7+2 oluyorum 🥰
ilgihazaal Zekiye45- duyulur o zaman ben duymazsaniz endiselenmeyin diye soyledim 8. Haftada duyan da oluyor çünkü. Biraz doktorun cihazina vs bagli oluyor hayirlisi olsun insallah duyarsınız 🍀