Ergvn Bu haftada kesin gözüyle bakılıp sonradan (detaylı ultrason vs.) değişen oldu mu acaba. Bu hafta kesinlik için erken midir. İlk bebeğimi 17 de öğrenmiştim. Bu hafta için tecrübem yok pek. Teşekkür ediyorum.
Aysee1123 Ergvn Pozisyon uygun ve doktor iyiyse sorun olmuyor bence ben ilk 14 te bile değil, 12+3 te öğrenmiştim tarama günü net demişti zaten doktorum. Sonrasında değişmedi 18. haftanın içindeyim şuan