Betih03 canım benim de doktorum hiçbir ilaç vermedi şimdiye kadar. İlk üç ayda folik asit kullandım sadece onun dışında herşey yeterli geldiği için herhangi ek bir ilaç kullanmama gerek kalmadı Şu ana kadar. Tasalanma çocuk semin depolarını tüketiyor zaten eksik birşey çıkarsa doktor destekleyici bir şeyler verir. 6. Aya girdim ben ve beslenme konusunda pek bir düzene koyamasamda herşeyden tüketmeye özen gösteriyorum. Çocuğa kilo yapacak şeyleri tüketiyorum. Muz ceviz badem çok iyi.tuzu yağı şekeri azalt.