Be de 13+3 haftalıkken ikili taramaya girmistim ordada benim bebeğim dede çıktı kalpte parlaklık canım ama doktor geçer dedi anne karnında kimisinin geçiyormuş doğunca da geçenler varmiş kistte aynı şekilde geçer diyorlar Allah’ın izniyle geçer canım bende kafaya takmıştım ama stres daha etken 🙏🏽 bir komsumun oğlundada böbrekte kist vardı oda geçmişti o yüzden bende gönlümü ferah tutuyorum 💫🤗