atamomy Merhaba kızlar Bugün raporum için doktoruma yazdım fakat bana bir ekran görüntüsü atmış sadece. Döküman e devlete yansır dedi ama kurcaladığımda raporumu bulamıyorum. Nasıl bulabilirim acaba bilen var mı ya
2minnosannesi_ atamomy e devlete iş görememezlik yaz canım arama kusmına orada rapor ekranında görülüyor
atamomy Çalışabilir raporu sa aynı yeremi düşüyor peki. Baktığımda göremedim acaba geç yansıma falan mı?
atamomy Fiili dökümanımı alana kadar bu iş görür heralde diye düşünüyorum. Muayeneye geldiğinizde vericez imzalı halini dediler. İş yerleri sorun çıkartıyor mu bu konuda
Cigerekacankedituyu Canım 31+0 da mı aldın 32+0 da mı? 31+0 e nabızda 32. Hafta olarak görünüyor, o yüzden sormak istedim.
atamomy Cigerekacankedituyu tam 32+0 da aldım canım. Doktoruma da özellikle sordum çalışabilir için ne zaman yazmalıyız diye o da aynısını söyledi öyle yazdırdım
atamomy Bu arada bu raporu muhasebe işliyor öu yoksa sadece 37 de çalışamaz raporunu mu sisteme işleyecek acaba
atamomy asu57 Tamamdır muayeneye gittiğimde ıslak imzalı halini alıp vereyim o zaman. Şimdilik sistemde görünen çalışabilir hali yeterli oluyor heralde