ezgi-esk yok kız korkma bende de var daha bebek görülmeden kist görüldü anlık sancı ile gittim hastaneye sol tarafımda Şuan 3.5 cm kist var korkma hamilelik kisti deniyor buna benim doktorum öyle dedi hamileliğin 16. Haftasına kadar geçiyor muş geçmezse yerinde kalıyor mış ben Şuan tam 8 haftalığım geberiyprum miğde bulantısından kusmaktan hamileliğin en kötü zamanı bence bu zamanlar be kusmak