Nidabeser Merhaba EUTHYROX 25 mg kullanıyorum şuan 31 haftalık hamileyim doktor bir de kan ilacı verdi ferro sanol ikisi bi an da içilir mi ara versem mi bilemedim nasıl yapmalıyım?
Albatros3501 Nidabeser bende kullanıyorum canm ama oroferon ve euthyrox 25mg kullanıyorum oroferon da demir kan ilacı yani. Bişe olmaz bence. Aç karna oroferon içiyom yarım saat sonra euthyrox içiyom ondan yarım saat sonra kahvaltı yapabiliom. 🙄
Albatros3501 Nidabeser bu arada ikisi de önemli asla ara verme kendi kendine. Bende 27.haftadayım 6.haftadan beri kullanıyom. Demire de 20.haftada başladım.
mucizem61 bende ikisini kullanıyorum cnm 37 haftalık olduk rabbim.saglikla kucaklarimiza almayı nasip etsin eksik etme mutlaka ic