queenmerve Kızlar boğaz enfeksiyonu geçiriyorum 38 haftalığım kbb LARGOPEN 1000mg yazdı son haftalar olduğu için tedirginim kullanan var mı bu haftalarda
iremasmahan06 queenmerve benim idrar yolu enfeksiyonum vardi doktor dogum yapican dedi ilac yazmadi dogum yaptim ve enfeksiyonum cocuga gecti 1 haftadir yogunbakimda simdi keske ilac yazsaydi da cocugum orada kalmasaydi diyorum
queenmerve iremasmahan06 yaaa kıyamam çok geçmiş olsun benimde endişem doğarsa bebeğime geçirmek zaten :(
iremasmahan06 queenmerve teşekkür ederim o yuzden ilac yazdiysa kullan gecerse disarida da zaten antibiyotik aliyor serumla