Stardust
Merhaba, bende 15 haftalık gebeyim aynı şekilde sırt üstü yattığımda özellikle sabahları bir sertlik hissediyorum. Bebeğim diye düşünüyorum:)
Bende sırt üstü yatıyorum, bir yazı okumuştum zaten bu yatış pozisyonunun zararlı olduğu dönemde vücut belli ediyormuş rahatsız oluyormuşuz o yüzden şu an rahatsız olmadığım için yatırıyorum ben. 😊