Bu arada bişeyi atlamışım kendisinin 5 evi var, annem oturacak dediği annesininde kendi evi var. Bizim bina asansörlü annesininki asansörsüzmüş, bunu bahane ederek çıkarmaya çalışıyorlar şuan.Annesi mahkemeye tekerlekli sandalyede geldi,bizim davalı olduğumuzu bilmeden hemen yan kısmımıza oturmuştu beklerken.Kaderde tekerlekli sandalyeye oturmakta varmış dedi.Kulaklarımızla duyduk,avukata sordum hakime söyleyelim mi diye,yürürken görmedik aksini ispatlayamayız söyleme dedi. Adliyeden çıkarken yürüyerek çıktılar videoya aldık kanıt olarak sunacağız 🤣 Yani insanlar 3 kuruş için ne hallere giriyorlar.. Bu kaypaklıklarını da görünce artık bizde inada bindik,bu süreci uzatabildiğimiz kadar uzatacağız