Nursena2023 dogum icin gittim ölçüm yapmayi bilmiyorlar çocuguma 35 haftalik dediler 40 haftalik olan cocuga beni riskli alana alip burada kalacan sancini burada cekecen diyip gittiler nst ye bagladilar cok suratsizdilar bi dovmedikleri kalmisti cocugumun riskli olmadigini soylesem bile beni riskli alandan cikarmadilar üstüne birde bana cocugun ölümunden sorumlu olmadiklarina dair kagit imzalattılar sayfalarca psikolojimi bozdular 5 cm acilma ile o hastaneden ciktim cocugma 2400 kilodan fazla olmayacak dediler çocuk sorunlu dediler o hastaneden çıktıktan sonra özele gidip kendi istegimle sezeryan oldum ve cocugum normal dogdu ve 2900 kg dogdu doktor bu cocuk gayet normal bi cocuk geriligi felan da yok dediler