Merhabalar güzel anneler 🌸
Konya’da devlet hastanesinde kadın doğum doktoru önerisi olan var mı acaba ?
İlk bebeğimi özel hastanede dünyaya getirmiştim ama bu dönemde çok zor muayene ücreti bile 665 TL. O yüzden iyi bi doktor araştırıyorum. Gidip kaldığınız doktor hakkında bilgi verebilir misiniz ☺️