robot süpürgem iyi süpürmüyor diye değişim için gönderdim bayramdan önce. İade olarak gönderdiler fakat haftalardır elime ulaşmadı. Arıyorum döneceğiz deyip dönmüyorlar artık hakaret küfür her şeyi söylüyorum ama bir türlü sonuçlanmadı . Şimdi de teslim edildi görünüyor dedi ama edilmedi . 3 gün içerisinde dönecekler güya. Nereye şikayet edebilirim etsem sonuçlanır mı