Kızlar merhaba adetime günler kala kan verdim negatif. Adetim 10 gün geçti kan testi verdim negatif. Sonra akıntılarım olmaya başladı adet olcam galiba dedim. O sırada 10 unda cinsel birliktelik oldu. Akıntılarım kesildi. Üç gün önce kahverengi leke geldi kesin adet olcam dedim. Çünkü kahverengi lekeden sonra ben adet olurum. Adet olmadım. İlişki sonrası 12. Gün oluyor. Gecikme olarak ta 22. Gün. Sizce geç döllenme mi olmuştur. Yoksa streten dolayı mı adet gecikti. Göğüslerim şiş ve hassasiyet var.