Kalbiimde2can Sila66 ayyy o güne adim adim😍 carsamba kacta alicaklar? Benim doktor randevum var aklim hep sende olcak yaaa🥹
Sila66 Kalbiimde2can sabah 6 bucukta gıdıcem benı hazırlıycaklar doktorum ben 8 de hastanede olurum dedi bakalımm 🥺❤️
cahilelafanlatamazsinyorulmaa Sila66 Çin’de bir kopyasını yaptır biri yanında olsun biri karnında 😂😂 şaka bir yana hamileliğini de özlüyormuş kimisi de