Merhaba hamişler 31+4 teyım ancak hala dolabını almadık kendımı çok geç kalmış hıssedıyorum. Bir türlü de karar veremedim Koçtaş’tan alıcam muhtemelen ama sizin alıp kaliteli gördüğünüz dolap modeli soylersenız çok sevınırım. Kızısımın eşyaları ıcın en mantıklısını almak istiyorum kiracı ve yayıncıyız o yüzden oda yapmadan dolap bakıyorum sadece