Sizde sabah kalktığınızda hareket ediyor mu die takip ediyormusunuz aynı şekilde akşam da hareket ediyor mu die 19 +6 ve hareketlerini hissediyorum uyanır uyanmaz hareket ediyormu die sürekli kontrol ediyorum hissetdikten sonra bunu hersabah yapıyorum akşamda öyle hareketlerini hissedince bitmesin die dua ediyorum çok değişik ve çok güzel bisi 🤗 hiç oturduğum yerden kalkasım gelmiyor sırf onu hissetmek için