ben 30 haftalığım, icra memuruyum. Sağolsun müdürüm hala hacizlere, tahliyelere gönderiyor, gittiğim evlerde asansörsüz en üst katlar denk geliyor, zaten psikolojik olarak hassas zamanlarımız, birde gidince üzülüyorum. Bu şekilde nasıl devam edeceğim bende bilemiyorum