Addaaddaadda Kizlar Selam herkese, ben gun icinde nescafe tarzi paket kahvelerden 1-2 bardak iciyorum, bu hamile kalmami engellermi?
myangelson Addaaddaadda sanmıyorum ya bir arkadaşım günde 2 bardak Nescafe 2 bardak türk kahvesi içiyordu hep hatta hamileyken de devam etti. O şekilde içerken kendiliğinden hamile kalmıştı
AydanBH Addaaddaadda bence engel değil,ama paket olanları içmeyin,sağlıklı değil.Kavanozda alın,ya da çekirdek alıp öğütüp kullanın.
casper12 Addaaddaadda alakası yok cnm hamıle kalmadan günde 3 kahve ıcerdım sabah uyanır uyanmaz filtre kahve .. ıkı hamılleıgımde ılk denemede hamıle kaldım
Bedriyeee casper12 ımmmmh filtre kahve en sevdiğim karamelli özellikle, şuan içemiyorum iğreniyorum bebek sağolsun, çok özledim içmeyi 😭😭😂
_brcu88_ Addaaddaadda canım ben türk kahvesi bağımlısıydim sabah kalkinca içerdim yemeklerden sonra içerdim gün içinde içerdim hemde sigara kullanıyordum …hamile kaldım şimdi türk kahvesinin kokusu ağır geliyo sigara zaten içmiyorum ama arada eşimle akşam otururken dibek kahvesi var ondan yapıyorum kendime yarım fincan içiyorum ona eşlik ediyorum ❣️zararı olacağını sanmıyorum gebe kalmanda sağlık problemi yoksa eğer bir sıkıntı olmaz
Ao526- Addaaddaadda Hamile kalmanı engellemez ancak vücuttaki yağını arttırır 😬 Birde hamile kaldıktan sonra içtiğin miktarı vücut isterse baş ağrısı selam yollar 😂 Eğer hamile kalma gibi düşüncen varsa tüketeceğin kahve miktarı ve tarzı değişmeli ✋🏻 En masumu bir fincan Türk kahvesi
Mervosssse Addaaddaadda Hayır engellemez sanmıyorum. Benimde arkadaşım içiyordu çok suan doğum yaptı 2 aylık bebeği var.
Zezegamze Addaaddaadda nescafe olan paketli kahvelerden önerilmiyor ama türk kahvesi günde 2 içebilirsin demişti doktorum
Babyykmz Addaaddaadda nescafe degilde gunde 4 fincan turk kahvesi iciyordum en sonunda artik turk kahvesini kupayla icmeye baslamistim daha ilk aydan tuttu hamileligim
Esraguvennn Addaaddaadda ben onun engel olacağını sanmıyorum. Çünkü ben çalışırken duble fincan 6 7 fincan türk kahvesi içiyordum aynı şekilde normal kahveyi de çok içiyordum. Sonraları türk kahvesini azalttım normal kahve çok içmeye başladım her gün en az 5 koca kupa içiyordum hatta sabah kalkınca kahvaltifan önce kahve içerdim engel olsa bana olurdu. Ama sana tavsiyem hazır paket karışım kahve içme. Kahvesini ayrı granül al ve süt tozu yerine de süt kullanarak iç. Süt tozu kullanmak çok zararlı direk 3 u bir arada paket olanlar ise asır aşırı zararlı.
Addaaddaadda Esraguvennn Evet ben de 3u birinde iciyorum Normalda kahve sevmem cok fazla amma 3u birinde olan bir marka var yalniz onun tadi hosh geliyo maalesef, birakmam lazim