Ben ne kız ne erkek görüyorum sadece bi bebek emziriyorum rüyamda oda sanırım rabbimden hayırlısını istediğim için oğlum var evet bir tane de kızım olsun çok istiyorum ama kız erkek demiyorum gene rabbim içimi görüyo zaten sadece hayırlısını istiyorum sanırım ondan cinsiyet göremiyorum çok heyecanlı bakalım😀🥰🥰