Bsrgzl ah kuzum ben ara ara uykumun bölünmesine takılıyorum azda olsa uyuyoruz şükür doğunca hiç uyuyamicaz. Oğlumda 2 seneden fazla memeden kesene kadar diyeyim uyuyamadim uykusuzluktan çocuğu dusurdugumu biliyorum o yüzden bunlara şükredelim sağlıklı olsunlar da önemli olan o bizde onlarda sağlıklı şekilde atlatıp kucağımıza alalım inşallah 🤲