Busraakay_26 benım hep doguma kadar yukardaydı hiç inmedi onu bende bilmiyorum 😄
Kızımda erkenden dönmüş ama ben ne bileyim kafası diye poposunu seviyormuşum haftalarca 🤣
Aşagı dogru n seklinde duruyormuş.
Kontrolde dedim bu kafası mı doktor dedi yok canım o popo bak ultrasonda böyle görünüyor diye gösterdi. Aaaaa dedim ben kafa dıye popo seviyomursum kadın kahkaha attı 🤣🤣🤣🤣
Bebeklerin ne yaptıgını asla bilemiyoruz 😄