Birranneee muayene etmedi ben sordum kendisine ne zaman yapacağını, bana çatı muayenesi yapmayacağını boyu posu yerinde olan kişilerin rahat doğum yapabildiğini benimde rahat doğum yapabileceğimi söyledi, sancilarim gelince zaten yapılacağını bir de şey söyledi çatı muayenesi yaparken anneler kendini çok kasıyor dedi şüphe duyduğum çatısı dar olabileceğini dusundugu kişilere yapıyormuş. Siz oldunuz mu acaba ?