mervenur00 Erken yada gec gelmesi önemli değil sağlıklı bir şekilde kucağımıza almamızı nasip etsin Allahım hepimize ben 100 günden sonra nasıl geçti hiç bilmiyorum. Bir avazda kucagımıza alırız inşallahh 🙏
Rrumeysaa_71 momyseker bizim de uygulamaya göre 84 sezeryan kendi tercihiniz mi doktor mu dedi benim doktorum benimle henüz hiç doğum ile ilgili konuşmadı da.
BBeeBBeeKKoo momyseker sezeryanı kaçıncı haftada alıyorlar acaba benimde ilk doğumum ama sezeryan düşünüyorum