Tugce0142 Merhaba Sevgili HappyMom anneleri bugün bizim kavuşma günümüz 39+2 haftalığım zorunlu sezeryan oluyorum şuan yoldayım hem mutluyum hem de çok korkuyorum dualarınıza talibim Sağlıkla kavuşayım Oğluma 💙☺️
kubraaksoy Tugce0142 Allah yardımcın olsun hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin 🌺🌺
1anne2bebek__ Tugce0142 sağlıkla mutlulukla kavuşmak nasip olsun inşallah yavrunuza🫶🏻 Alan sizin birbirinize bağışlasın 🤲
Tugce0142 kubraaksoy 1anne2bebek__ momyseker mozobo61 hulya1406 Teşekkür ederim kızlar doğum yaptım bebiş de bende iyiyim🫶🏻❤️
mozobo61 Tugce0142 Allahim kolaylıkla yavrunuzu kucağınıza almayı nasip etsin. İyi insanlarla karşılaştırsın 🤲🏻
hulya1406 Tugce0142 korkmayın rüya gibi gelip geçiyor bir bakmışsınız yanınızda bebişiniz ☺️ Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah.Sezeryandan sonra bol bol yürüyün ve kayısı kompostosu için gaz için
Tugce0142 Emine1efe2 kubraaksoy Kolay diyemem öğlen 1’de çıktım ağrılarım var hala ama bebeğimi görünce hepsi hafif kalıyor ☺️