Ciiseemmm açılman ve sancın yoksa bi de suyun çok geldiyse seseryan ol bence, benimde suyum gelmişti ne açılma vardı ne sancı 24 saat geberdim süni sancıdan en sonda açılmam fazla olmadığı için mecbur ıkındırcaz dediler,,çok şükür bebeğim sağlıklı doğdu ama karnımda ve doğumda oksijensiz kaldığı için hipotermi tedavisi gördü,,,açılman yoksa sezeryan iste,,,ben yalvardım ama bana yapmadılar