Hepinize merhaba hanımlar. Buraya 5 haftalık bile değilken gelmiştim. Sanırım sona yaklaştık… Bugün doğuma gidiyorum İnşâAllah. Zamanın nasıl geçtiğini anlayamadan kızıma kavuşmaya gidiyorum bugün Rabbimin izniyle. Korku, heyecan, mutluluk hepsi bir ara da yaşanır mı yaşanırmış 🙈😌 O kadar güzel insanlar tanıdım ki Elhamdulillah. Şimdi o güzel yüreklerinizden çıkacak güzel dualarınıza talibim🥰 Rabbim hepimizin yar ve yardımcısı olsun. Hayırla, Sağlıcakla, Huzurla kucaklayalım yavrularımızı ❤️🥰🐣🌸