yoncagns1 11 Haftalık gebeyim ve sağa sola yattığım zaman inanılmaz kasiklarima ağrı giriyor sancılı bir şekilde yaşayan var mı hafta içi doktor kontrolüm var ama çok ağrı oluyor normal mi bu ağırlar canım annelerim bilgisi olan yazarsa çok mutlu olurum 🤭😘
Ayazege yoncagns1 bende 9. Haftadayım aynı şekilde benimde kasık ağrılarım oluyor benimde haftasonu kontrolüm var umarım normaldir 🙏🏻🙏🏻
Nazli_001 yoncagns1 evet normal bende 8+2 hamıleyım kızımda böyle bırsey gormedım etmedim ama bunda sureklı oluyor doktor sıkıntı yok olacak dedi sağlıkla gelsinler inşallah
Tusse18 yoncagns1 benim 12.haftada pik yaptı resmen ama plasenta falan oluşuyor bu haftalar ben ona bağlıyorum
KzeynepCT yoncagns1 bende deli gibi kasık ağrısı yaşadım şuan 14+3 ikiz🤭 hala ara ara ağrır haftada bir sağ bir sol dayanılmayacak kadar ve kanama olmadığı sürece normalmiş büyüyor annesi merak etme 🤭
DenizDnz- Hamileliğimin 14 15 haftasına kadar bende de olmuştu doktoruma sormuştum normal demişti siz yinede kendi doktorunuza da sorun ama bence normal rahim büyüyor bebeğe hazırlanıyor vs vs