dilekkaratas1 10 haftalık gebeyim bugün sabah namazından önce pembe leke geldi henüz tekrarlanmadı ama normal midir benim gibi yaşayan var mı
dilekkaratas1 Tugbaakcy ya bugüne randevu görünmüyor iletişim numarasını almadım başka doktora mı gitmeyelim