Tiiffany Sabah Saat 8’de 3.Sezaryan doğumum var. Devlet hastanesi. Anestezi seklini konuşmadım henüz gelince demişti ama genel anestezi istiyorum birde tüpleri bağlatıcam. Doğum sonrası paylaşımımı yaparım :)
Tubazeynep Tiiffany Rabbim kolay doğumlar nasip etsin insaAllah canım bebeğini de sağ salim kucaginiza alırsınız imsaAllah şimdiden çok geçmiş olsun 🤲🌸
Tiiffany Şimdiden cok susadım 12’den sonra birşey yiyip içme dedi ama dayanamadım 2’de yemegi kestim :))