Prensesannesi96 Kucukpandisko psikoloji sıfır nefes alamıyorum uyuyamıyorum mide yanmaları bitmedi kusmalar bitmedi tansiyonum düşüyor şu anda kemiklerime vuruyor Allah yardımcımız olsun hepimizin 😂😭🤲🏼🤲🏼
Tugbaakcy Kucukpandisko deprem bölgesi, eşim rahatsız 3 aydan fazladır geceleri uyuyamamak… derin bir uykuya hasretlik mide yanmaları.. ah doğursam rahatlayacağım 🥺
beyzacmvrc Kucukpandisko 36+2 kaç aydır burnum tıkalı devamlı tıklayı zaten nefes alamıyorum hiç hamilelikte en zorlandığım şey buydu. Midem devamlı yanıyor gaviscon doğru düzgün kar etmiyor. Kaburgalarım batiyo sanırım ayakları göğüslerimin altında acayip acıtıyor belim desen ondan bahsetmiyorum bile 🥲
Kucukpandisko Prensesannesi96 evet psikolojik olarak pıt olduk hepimiz venim midem bulanıypr kaşıntım var ama bişey mi var psikolojik mi bilmiyorum tuhaf bi korku var içimdr😂 kafayi yedim galiba
Havvaca 29+1 olan ben madem bu kadar kötü bu haftalar şu an durdurma şansım var mı 😂 daha gitmeyeyim 😂 direk doğum yaptığım güne ışınlanma hakkım var mı 😂
Kucukpandisko Havvaca kız herkes kötü olmuyor ki saçmalama iyi enerji yolla inşallah güzel geçer kız mı erkek mı
Karaezgi Şuan oturdum uykusuzluk ve kaşıntıdan ağlıyorum desem Allah hayırlısını versin hepimize de bian önce doğuralım 🙏
alparslansmother 36 haftayım bir sıkıntım olmadi odem mide yanması bel sirt agrisi hic yok ben de rahat yani
Havvaca alparslansmother Allah’ım benim bu arkadaş gibi rahat olmamı nasip et o haftalarda amiiiiin 😂 masallah size de 🧿
Kucukpandisko alparslansmother çok şükür cabım benim inşallah sonuna kadar böyle gider ve bir avazda kurtulursun❤️
Kucukpandisko beyzacmvrc aaaa bende acaba burnum neden tıkalı diyordum sanki eskisi gibi befes çekme işlemini yapamıypr kendisi😂
YaseminBatrk Kucukpandisko ay benim herşeyim iyi hoş hamd olsun içerdekinden ziyade evdeki bebeğim yoruyor 27 aylik olan oğlum 🤧🤧🤭😂😂
Havvaca Kucukpandisko çok şükür şu ana kadar süper geldim bebiş oynamasa yok gibi ama bundan sonra nasıl olur bilemem 😂 erkek bekliyorum canım
Karaezgi Kucukpandisko çok kötüysen doktoruna danış bence canım benimde ayni saç dibime kadar kaşıntı yara karaciğerden süpelendi Bi ton test yaptırdım bende