Merhaba ,
Ozlm555 Merhaba , aynı durum ilk çocuğumda olmuştu.Adetim den 5 gün geçmesine rağmen 1,2 ydi.Hatta doktorum adet söktürücü vermişti fakat içime sinmediği için kullanmamıştım.1 hafta sonrası gecikmem devam edince tekrar tahlil yaptırmıştım ve 520lerde sonuç görmüştüm.Bence beklemenizde fayda var..