dmrrsbll94 Folikte hangi markayı tercih ediyorsunuz trendyoldan falan sipariş ettiniz mi hiç düzgün satıcı varmi
Minigininannesi dmrrsbll94 hep eczaneden aldım folidoce kullandım ikinci gebeliğim ikisinde de onu kullandım. Sanırım devletin yazdığıda varmış da onu tam bilmiyorum eczaneye sorarsanız bilgi verebilirler
Busakturk dmrrsbll94 ben ocean mummy kullandım doktorumda devam edebilirsin demişti güzel ürün internetten aldım satıcı yorumlarına bakarak değerlendir
Bircicekanne dmrrsbll94 fenix plus multivitamin biraz pahalı ama olması gereken tüm vitaminleri içeriyor
babymomy_ Ben folidoce kullandım . 400 mg olanından günde bir tane alıyordum . Doktorum ve eczane en iyisi o demisti 😇
Snmkrby1_ Elenatal 2 kullanıyorum ben gebeliğimin başından beri cidden çok memnun kaldım hamile kaldığımda kanlarım baya düşüktü faydası var mı yok mu bilmiyorum ama kanlarım şuan çok iyi geliyor 31. Haftadayım bende
Meleklerkorusun dmrrsbll94 ben folicus iciyorm doktorum bikac marka onerdi iclerinden birini al dedi bunu aldim kutusunda 90 tane oldugu icin