Zeynozeyyo 40.cı haftaya girdik ne gelen var ne giden agrı da acılma da hücbir sey tok bulundum ilçede anestezi dr gitmis norml de olaa sezeryanda olsa merkeze git dedi doktorumiyi ce gerildim sizlerde durumlar nedir
Aysel123 Zeynozeyyo 40*1 sabah kontrole gideceğim nst ye bağlanmak için iki günde bir çağırdı ama hiçbir belirti Yok suni sancıdan korkuyorum
Aybukealtintas Zeynozeyyo 40+1 olduk sabah nişan geldi arada bir de sancı geliyor ama baska birsey yok 🤗
Zeynozeyyo Aybukealtintas bnde salı sabahı gidicem merkeze 1saat sürüyor az belirti olsa sevincm devlet istege baglı sezeryan yapmıyor özel de 2300 istiyor haftası doldu kakasını yapar yada baska birsey olur die cok kprkuyorum acıkcası
Aybukealtintas Zeynozeyyo Belki gelir bir belirti benimde bir anda gelişmeye basladı valla, hakkımızda hayırlısı saglıkla gelsin inşallah bebişler🙏💜💙
YelizMami Zeynozeyyo canm ya inş daha çok açılman olur senin de ben suni sancıdan çok korkuyorum normal sancınız dan daha kötü müş herkes gelemezsin sen diyor bana
Zeynozeyyo YelizMami evet suniye ole diolar da rabbimdn hayırlısı yarın kandil bol dua edelim işallh hayırlosı olur🙏
YelizMami Zeynozeyyo inş canm tabi ki hayırlısı neyse o olsun ben doktoruma son anıma kadar kendi sancımı beklemek istiyorum dedim oda bana ayın 23 ne kadar bekleyebilir dedi bakalım Cuma sabahına kadar beklicez açılmama göre hareket edicem inş