Kızlar öncelikle merhabalar tüm anne adaylarına sağlıkla bir şekilde bebislerimizi kucağımıza almayı Rabbım nasip eder. Ben 6 haftaligim ve sabah ve gece yarısı çok bulantim var ama kusmuyorum sadece öğürme olarak çok geliyor bir de gebe kaldığımdan beri hafif ishal gibiyim çok değil normalde gebelikten önce 3 günde bir çıkardım ama şimdi günde 2 kez çıktığım oluyor normal dimi bebeğe bir zararı olurmu sizce birde kilo alması için nasıl besinler önerirsiniz