Bulutbeyss
Sor kuzum bilmedigini yardimci olurum💕 son adet tarohine gore hesapla 7-9 hafta arasi kendi doktorundan saat al, onlar kagitlarini hasirlayip hastaneye ebeye vs bildiriyolar. 12 haftalarda sana hastaneden ilk randevun geliyo ultrason icin. Sonra ebeye gidiyosun o da ayri bir yerde oluyo gorusmeler. Hamileligin normalse Ultrason sadece 2 kez oluyo. 12 ve 20 haftada. Esin de her yere senlen gelebilir. Bzm burda oyle Esbjerg☺️ odense en beyendigim sehir Dk da😅 sık sık giderdik hamilelikten once