Cansuumesee Yani cumartesi pazar ,yumurtlama ve çatlama gününüz oluyor.Tekrar salı günü değerlendirmiş oluyorsunuz birgün arayla dimi,doğru mu anladım bilemedim ama☺️ Jeli evet bi de öyle deneyim bakalım.Diğer türlü akıyor çünkü.Normalde genel olarak akmadığı söyleniyor ya umutsuzluğa düşüyor insan☺️ Çok teşekkür ederim tavsiyeleriniz için de🥰❤️