Smyye62 arelbaby giriyorum ama baglantı yok deyip duruyor çökmüş demek bende bizşm modem kutusu arızalandı sandım😂
arelbaby Smyye62 güncelleme yapıyorlarmış sanırsam twitterda geziyorum bende 😂 hesabıma giremeyecekmişim gibi😂🤦♀️
Elvygt56 arelbaby çalındı diye çok korkttum megersem çökmüş okadr emek verdim hesabima büyütmek icin 🙄