Hanımlar konyanin ilçesinde devlet hastanesi takipli 37+0 haftalık hamileyim. Doğumum büyük ihtimalle sezeryanla olacak bebek ters olduğu için. Ben şehir hastanesinde doğum yapmak istiyorum fakat orası takipli olmadığım için kabul ederler mi bilmiyorum. Sonuçta yine devlet takipliyim fark eder mi bilmiyorum. Bir de randevu bulamıyorum asla. Yardımcı olabilecek var mı